Moda Marka Yönetimi Marka Danışmanlığı Eğitimi
MODA MARKA YÖNETİMİ- MARKA DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ (Başlangıç Seviyesi )
Eğitimin Amacı
Moda ve Marka Yönetimi, küresel ticaretin en hızlı büyüyen alanlarından biridir. Çağdaş ve gelişmekte olan markalaşma ve moda yönetiminde ileri düzeyde beceri ve bilgi sağlamayı amaçlamaktadır. İlgili deneyime sahip işletme yönetiminde güçlü bir geçmişi olan, başarılı bir MODA VE MARKA MÜDÜRÜ olabilirsiniz.
Kimler Katılabilir?
• İşletme ya da Moda eğitimi almış, tekstil sektöründe çalışmak isteyen ya da çalışan,
• Moda-Marka ilişkisini ve sürdürülebilirliğini amaçlayan,
• Moda yönetim konusunda kariyer hedefleyenler,
• Kendine ait markasını yaratmak isteyenler.
Eğitimin İçeriği
1. Ay
• Marka kavramının incelenmedi ve tanımının yapılması
• Dünyada ve Türkiye’deki markaların araştırılması
• Marka olan işletmelerin incelenmesi
2.Ay
• Marka mirası
• Tüketici profilinin incelenmesi
• Tüketici deneyimi
3.Ay
• Marka pazarlama teknikleri
• Ürün yeniliği
• Dijital çerçeve
Kariyer Olanakları Nelerdir?
Moda ve tekstil perakende firmalarında, tekstil marka distribütörlüğü yapan acentelerde, zincir mağaza kuruluşlarında marka, pazarlama ve perakende alanlarında çalışabilirsiniz:
• Marka Yöneticisi
• Pazarlama ve İletişim Yöneticisi
• Kategori Yöneticisi
• Mağaza Yöneticisi
NOT: Üç ayı dolduranlar orta, ileri, profesyonel eğitime devam edebileceklerdir.SİBEL ARAL