HOŞ GELDİNİZ
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
HENÜZ ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
Kolayca üye olabilirsiniz.
26 Mayıs Pazar
15:30 / 17:00
3 Ay-18 Saat
Yüz Yüze Eğitim
Başlangıç Seviyesi
Kalan Kontenjan : 50

Moda Perakendesinde Satın Alma ve Merchandising Eğitimi( Yüz Yüze)-Başlangıç Seviyesi

0 Kişi Yorumladı
Sürekli değişen tüketici taleplerini karşılamak için dinamik bir strateji gerektiren karmaşık bir sektördür. Bu sektörde başarılı olmanın anahtarlarından ikisi satın alma ve merchandising'dir. Her ikisi de ürün seçimi, stok yönetimi, fiyatlandırma ve sunumla ilgili kararları içerir, ancak farklı odak noktalarına sahiptirler.
₺2.450,00 + KDV
Stok Kodu
MOD085
Piyasa Fiyatı
26 Mayıs
Fiyat
2.940,00 TL
* 309,93 TL den başlayan taksitlerle!
Seçenekler
Merhaba sayın üyemiz , fiyatları görmek ve satın almak için lütfen asağıdaki varyant seçeneklerine basarak işlemlerinize devam ediniz.
Eğitim Süresi
1 Aylık 3 Aylık
Eğitim Kategorisi
Sertifika İstemiyorum Uluslararası Geçerli Akredite Firması Eğitim Sertifikası E-Devlet Onaylı Üniversite Eğitim Sertifikası 2 Sertifikayı İstiyorum

MODA PERAKENDESİNDE SATIN ALMA VE MERCHANDISING 

BAŞLANGIÇ SEVİYESİ -YÜZ YÜZE EĞİTİM

 

Moda Perakendeciliği:

Sürekli değişen tüketici taleplerini karşılamak için dinamik bir strateji gerektiren karmaşık bir sektördür. Bu sektörde başarılı olmanın anahtarlarından ikisi satın alma ve merchandising'dir. Her ikisi de ürün seçimi, stok yönetimi, fiyatlandırma ve sunumla ilgili kararları içerir, ancak farklı odak noktalarına sahiptirler.

Satın Alma:


Satın alma, doğru ürünleri, doğru zamanda, doğru miktarda ve doğru fiyata tedarik etme sürecidir.

Merchandising:

Merchandising, ürünlerin müşterilere sunulma şeklini ve satış ortamını içerir. Etkili merchandising, müşterilerin alışveriş deneyimini iyileştirir, marka imajını güçlendirir ve satışları artırır.

Ürün Sunumu:

Merchandising, mağaza düzeni, vitrin tasarımı ve ürün yerleşimi gibi unsurları içerir. Ürünlerin cazip bir şekilde sergilenmesi, müşterilerin ilgisini çeker ve satın alma olasılığını artırır.

Kimler Katılabilir ?

Moda ve Perakende Sektörü Çalışanları:

Bu sektörde zaten çalışan ve kariyerlerinde ilerlemek isteyen satış personeli,

mağaza yöneticileri, satın alma asistanları ve merchandising uzmanları gibi profesyoneller.

Kariyer Değiştiriciler:

Farklı bir sektörden moda perakendeciliğine geçmek isteyen ve ilgili becerileri ve bilgileri edinmek isteyen bireyler.

 

Girişimciler ve İş Sahipleri:

Kendi moda markalarını kurmuş veya kurmayı düşünen, perakende stratejilerini ve operasyonlarını öğrenmek isteyen kişiler.

Moda ve Tasarım Öğrencileri:

Moda, tasarım veya perakende yönetimi gibi alanlarda eğitim almakta olan ve teorik bilgilerini pratik becerilerle desteklemek isteyen öğrenciler.

Pazarlama ve Reklam Profesyonelleri:

Moda perakendeciliği sektöründe marka yönetimi, pazarlama veya reklamcılık alanlarında çalışan veya çalışmayı hedefleyen kişiler.

Analiz ve Strateji Uzmanları:

Pazar analizi, tüketici davranışı analizi ve stratejik planlama konularında uzmanlaşmış ve moda perakendeciliğine özel uygulamaları öğrenmek isteyen analistler ve danışmanlar.

Kazanımlar Nelerdir ?

SATIN ALMA KAZANIMLARI:

TRENDLERE UYUM :

Moda dünyasındaki hızlı değişimlere ayak uydurarak, müşteri taleplerini karşılayacak en güncel ürünleri seçme yeteneği.

MALİYET KONTROLÜ:

Maliyetleri düşük tutarak işletmenin genel karlılığını artırma yeteneği. Bu, toptan alımlar ve etkili pazarlık yoluyla sağlanabilir.

TEDARİKÇİ İLİŞKİLERİ:

Güçlü tedarikçi ilişkileri geliştirerek, ürün kalitesini ve tedarik sürekliliğini garanti altına alma.

STOK YÖNETİMİ:

Etkili stok yönetimi ile fazla stokun önlenmesi ve stok eksikliğinden kaynaklanan satış kayıplarının azaltılması.

PAZAR ANALİZİ:

Pazar ve müşteri ihtiyaçlarının sürekli analizi sayesinde, satın alma kararlarının bilgiye dayalı olarak yapılması.

MERCHANDISING KAZANIMLARI:

ÜRÜN YERLEŞİMİ:

Ürünlerin mağaza içerisinde veya online platformlarda etkili bir şekilde sergilenmesi, bu sayede müşteri ilgisini çekme ve satışları artırma.

KAMPANYA VE PROMOSYON YÖNETİMİ:

Etkili kampanya ve promosyon stratejileri geliştirerek, müşteri trafiğini ve satışları artırma.

FİYAT STRATEJİSİ:

Rekabetçi fiyatlandırma stratejileri ile müşteri talebini yönetme ve kar marjlarını koruma.

MÜŞTERİ DENEYİMİ:

Mağaza düzeni ve atmosferi ile müşteri alışveriş deneyimini iyileştirme, bu sayede müşteri sadakatini artırma.

TREND ANALİZİ:

Sürekli değişen moda trendlerini takip ederek, bu trendlere uygun ürünlerin seçilmesi ve sunulması.

 

Her iki rol de, moda perakendeciliğinde başarının anahtarlarından biridir ve işletmelerin rekabetçi kalmaları, müşteri memnuniyetini artırmaları ve satışlarını maksimize etmeleri için gereklidir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

1. AY

  • Koleksiyon Süreci Takibi
  • Koleksiyon oluşumundan başlayarak, satış onayı,
  • Kesim ve dikim süreçlerine kadar olan aşamalar.

2. AY

  • Ürün Takibi ve Üretime Geçiş
  • Ürünlerin takip aşaması.
  • Üretime geçiş aşamasının takibi.
  • Kesim ve dikim süreçlerinin detaylı takibi.

3. AY

  • İmaj Oluşturma
  • Beden ve Renk yapılarına göre imaj oluşturma
  • İmajın bütünlenmesi
  • Moda ve İmajın beraber incelenmesi
  • Kişisel imajı etkileyen unsurlar

 SİBEL ARAL

1988 yılından itibaren Üniversite yıllarında aldığı moda eğitimini yıllar içinde yurtdışı moda fuar ve defileleri, moda atölyeleri ile desteklemiştir. Renk Analizi Uzmanlığı, Modelistlik ve Kalıp Bilgisi, Perakende Satış Yöntemleri ve Mağazacılık aldığı eğitimlerden bazılarıdır. 1992-94 yıllarında Foli giyimde tasarımcılık yapmıştır. 1994-2016 yılları arasında Faik Sönmez Tekstil’de Tasarım Koordinatörü olarak, modelin oluşturulmasından, kumaş, satın almaya, üretimde ürün, depoya girene kadar takip ve kontrolünü yapmıştır.2016 yılından bugüne, kurumsal firmalara danışmanlık, freelance koleksiyon hazırlamakta, styling yapmakta ayrıca bireysel danışmanlıklar, renk ve beden danışmanlığı vermektedir.

Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Moda Perakendesinde Satın Alma ve Merchandising Eğitimi( Yüz Yüze)-Başlangıç Seviyesi Merchandising: Merchandising, ürünlerin müşterilere sunulma şeklini ve satış ortamını içerir. Etkili merchandising, müşterilerin alışveriş deneyimini iyileştirir, marka imajını güçlendirir ve satışları artırır. MOD085 Moda Perakendesinde Satın Alma ve Merchandising Eğitimi( Yüz Yüze)-Başlangıç Seviyesi

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.